مقالات پذیرفته شده در دومین همایش ملی برند در ورزش
  • تحليل رگرسيوني تاثير مهارت هاي کلامي و غير کلامي معلمين تربيت بدني بر پايبندي به ورزش و رضايتمندي دانش آموزان دختر متوسطه دوم – نویسنده: عاطفه عرفانيان اميدوار
  • بررسي ارتباط عوامل وفاداري به برند با ارتقاي ارزش ويژه برند شرکت‌هاي ورزشي – نویسنده: سید امین دهقان
  • تاثير تبليغات اينترنتي بر ارزش برند ورزشي – نویسنده: مهناز شکری اندزقی
  • ارزيابي تاثير برند بر وفاداري مشتريان – نویسنده: صدف حصاری
  • بررسي عوامل موثر بر بازاريابي ويروسي و تصميم‌گيري ورود مشتريان خدمات ورزشي به شبکه فروش (مجموعه ورزشي آستان قدس رضوي) – نویسنده: محبوبه ظریف
  • بررسي رابطه ارگونومي و ايمني تجهيزات با رضايتمندي مشتريان زن باشگاه هاي بدن سازي شهر کرج – نویسنده : سیده مریم میرمجیدی
  • مقايسه آميخته بازاريابي برندهاي پوشاک ورزشي داخلي و خارجي – نویسنده: رضا حیدری
  • مدل سازی نقش آميخته بازاريابی بر کيفيت خدمات باشگاه های بدنسازي شهر کرج با ميانجيگری مديريت تجربه مشتری – نویسنده: امیر حسین بیگ جانیان
  • تدوين مضامين تعالي استراتژيک فوتبال خراسان بزرگ با رويکرد آميخته بازاريابي – نویسنده: سید مرتضی عظیم زاده
  • بررسي رابطه ارزش ويژه برند و وفاداري به برند داخلي پوشاک ورزشي مجيد – نویسنده: سیده طاهره موسوی راد
  • نقش نگرش زيست – محيطي گردشگران بر توسعه برند مقصد مکان هاي تفريحي شهر مشهد – نویسنده: ریحانه سالاری
  • پيش بيني تصميم به خريد مصرف کنندگان ورزشي از روي ارزش ويژه برند مشتري محور محصولات – نویسنده: سید مرتضی عظیم زاده
  • بررسي رابطه بازاریابی درونی و عملکرد سازمانی در اداره ورزش و جوانان استان خوزستان – نویسنده: سیده طاهره موسوی راد
  • بررسي وضعيت ارزش ويژه برند باشگاه‌هاي حرفه‌اي آمادگي جسماني شهر مشهد – نویسنده: امير محمدي
  • شناسايي و مدل سازي بسترهاي توسعه پايدار مبتني بر گردشگري ورزشي در شهر مشهد – نویسنده: علی نوری
  • بررسي نقش سرمايه اجتماعي مجموعه ورزشي آستان قدس رضوي بر تصوير برند مکان – نویسنده: فرشته چمنی اصغری
  • ارتباط شخصیت برند با وفاداری مشتریان مجموعه ورزشی آستان قدس رضوی – نویسنده: علی بنسبردی
  • شناسایی عوامل برانگیزاننده و بازدارنده مشارکت خیرین در احداث و توسعه فضاهای ورزشی شهر مشهد – نویسنده: حمیده عظیمی قالیباف
  • تشخیص و ردیابی تبلیغات در ویدئو رویداد­های ورزشی با رویکرد جانمایی (مطالعه موردی: فینال لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس ایران و کاشیما ژاپن 2018) – نویسنده: سعیده کاشانی
  • ارائه مدل برندسازی با رویکرد تفکر استراتژیک در کارآفرینی ورزشی- نویسنده: پریسا نیازی
  • بررسی تفاوت متغییر های ارزش ویژه برند، وابستگی به برند و مصرف     رسانه ای در لیگ برتر فوتبال ایران واسپانیا از دیدگاه بینندگان تلویزیونی- نویسنده: تینا ابوالقاسم
  • تأثیر رسانه های اجتماعی بر میزان وفاداری هواداران باشگاه تراکتورسازی تبریز – نویسنده: یعقوب بدری آذین
  • بررسي نقش مهارت‌هاي ارتباطي در برند شخصيتي مربيان آکادمي‌هاي واليبال مشهد- نویسنده: احسان دهستانی
  • بررسی نقش سئو و تولید محتوا در جایگاه برند شرکتهای ورزشی ایران – نویسنده: رویا عنایت پور شهر بابکی
  • بررسی و تحلیل اولین همایش ملی برند در ورزش – نویسنده: فاطمه      حسن زاده
  • بررسی وضعیت بازاریابی حسی در مخاطبان برند ورزش رضوی – نویسنده: فرزانه اویسی ثانی
  • طراحی مدل برندسازی یکپارچه باشگاه های لیگ برتر ایران – نویسنده: رضا رجب زاده
  • نقش صحه‌گذاری ورزشکاران مشهور با وفاداری به برند در خریداران محصولات ورزشی و غیر ورزشی – نویسنده: زهرا فخری عنایت
  • تحلیل انتظارات و نگرش های حاکم بر برند شخصی خادمیاران ورزشی آستان قدس رضوی و ارائه مدل مناسب – نویسنده: محمد کشتی دار
  • طراحی مدل برندسازی اماکن ورزشی با هدف توسعه گردشگری سلامت (مورد مطالعه: مجموعه تربیت بدنی آستان قدس رضوی) – نویسنده: احسان اسداللهی
  • بررسی تاثیر صحه گذاری ورزشکاران معروف بر تمایل به خرید کالاهای ورزشی – نویسنده: امیرحسین سپهریان
  • شناسایی استراتژی های برندسازی لیگ برتر فوتبال ایران – نویسنده:علی ناظمی
  • بررسي دیدگاه دانشجویان موسسه آموزش عالی سناباد نسبت به برند ورزشی رضوی – نویسنده: علیرضا علیزاده تمیز
  • عوامل موثر بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری با تأکید بر جاذبه های ورزشی (مطالعه موردی: شهرستان شاهرود) – نویسنده: عادله رضوانی
  • نقش شخصیت و محبوبیت برند بر رفتار مصرف‌کنندگان پوشاک ورزشی – نویسنده: فرامرز متقی
  • اولویت‌بندی مؤلفه‌های ارزش ویژه برند رضوی از دیدگاه خادم یاران و ورزشکاران با استفاده از مدل آکر – نویسنده: الهام خوشبخت احمدی
  • بررسی نقش میانجی ارزش ویژه برند مقصد در ارتباط علّی مشارکت پایدار و قصد رفتاری گردشگران ورزشی (مطالعه موردی: شهر رامسر) – نویسنده: عرفان مرادی
  • شناسایی عوامل مؤثر در گرایش مشتریان به خرید کالای ورزشی با برند تقلّبی (یک رویکرد کیفی) – نویسنده: شهرام نظری
  • اثر بازاریابی اجتماعی و بازاریابی حسی بر ارزش ویژه نام تجاری و رفتار مشتری – نویسنده: عصمت بزرگوار
  • ضرورت ها و پيامدهاي بکار گيري استراتژي هاي بازاريابي کارآفرينانه در ورزش بانوان- نویسنده: مژگان رعنایی
  • تحلیل راهبردی ورزش همگانی موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی بر اساس مدل SWOT (با رویکرد توسعه هویت ورزش رضوی) – نویسنده: مجتبی بخشی
  • جايگاه و نقش ورزش در توسعه کارآفريني و گردشگري ورزشي- نویسنده: حسین بیضائی
  • تأثير عوامل شخصيتي بر رفتار تسهيم دانش مديران وزارت ورزش و جوانان- نویسنده: مریم ملاعلیزاده قدیم
  • ارتباط بين سرمايه ي فکري و بهره وري نيروي انساني با تأکيد بر يادگيري سازماني در ميان کارکنان سازمان ورزش- نویسنده: مریم ملاعلیزاده قدیم
  • تاثير حمايت مالي برند‌هاي حامي البسه تيم‌هاي فوتبال بر ارزش شرکتي آن‌ها در بازار بورس – نویسنده: وجیهه جوانی
  • بررسی تاثیر توسعه برند بر تداعیات لیگ برتر فوتبال از دیدگاه متخصصان مدیریت ورزشی – نویسنده: رقیه آقایی
  • بررسی اثر وضوح نقش بر اعتماد به برند و کمک به دیگر اعضاء در مراکز آمادگی جسمانی – نویسنده: جواد یوسفیان
  • بررسی نقش میانجی ارزش ویژه برند مقصد در ارتباط علّی مشارکت پایدار و قصد رفتاری گردشگران ورزشی (مطالعه موردی: شهر رامسر) – نویسنده: عرفان مرادی
  • تاثیر سلطه جویی برندهای پوشاک ورزشی بر تمایل به خرید مشتریان – نویسنده: سید محمدعلی میرحسینی
  • شناسایی عوامل موثر بر توسعه برندهای ورزشی مطالعه موردی(برند ورزش کشتی) – نویسنده: رقیه آقایی
  • اهمیت برند ورزش رضوی از دیدگاه جامعه شناسی با رویکرد کارکردگرایی – نویسنده: جواد جباری
  • تاثیر موقعیت عدم قطعیت برند بر ارزش ویژه برند تیم فوتبال پرسپولیس با کنترل نقش هویت تیمی هواداران – نویسنده: احمد نظری ترشیزی
  • معرفی اپلیکیشن شمیسا با رویکرد داده‌کاوی (مطالعه موردی: ظرفیت‌های فرهنگی ورزشی آستان قدس رضوی) – نویسنده: معصومه محمدی
تماس با ما

تلفن تماس دبیرخانه: 38803494-051

ایمیل دبیرخانه: cbs@um.ac.ir

شنبه تا چهارشنبه 9 تا 14

فهرست