محورهای دومین همایش ملی برند در ورزش

محورهای کلی همایش:

  • مفاهیم نوین برند (وجه، هویت، ارزش، معماری، ارزش گذاری و …)
  • برند و علوم (جامعه شناسی، روانشناسی، اخلاق، اقتصاد،مدیریت و توریسم و …)
  • برند سازمانی ( اماکن، رویداد، باشگاه، فدراسیون، شرکتها و حامیان مالی)
  • برند، ارتباطات و رسانه ( اینترنت، روابط عمومی، تبلیغات و …)
  • برند و کارآفرینی ( کسب و کار، خلاقیت، توآوری و …)
  • برند شخصی

محورهای برند ورزش رضوی:

  • جایگاه و نقش برندسازی ورزش رضوی در توسعه شهری
  • اخلاق رضوی و ورزش جوانان
  • ورزش رضوی و برند شخصی (خیرین، خادمیاران، سفیران ورزش رضوی)
  • برند ورزش رضوی و تعلیم و تربیت
  • برندسازی و توسعه ظرفیت های وقف و نذر در ورزش
  • هنر و معماری شاخص رضوی در اماکن ورزشی
  • برند رضوی و اخلاق ورزشی
تماس با ما

تلفن تماس دبیرخانه: 38803494-051

ایمیل دبیرخانه: cbs@um.ac.ir

شنبه تا چهارشنبه 9 تا 14

فهرست